Wednesday, October 13, 2010

It's On!

Assalamualaikum wbt,

Sahabat2 yang dirahmati sekalian. Akhirnya saat yang ditunggu2 telah tiba! Pendaftaran FH 2010/2011 kini telah dibuka. Cepat-cepatlah mendaftar ye. di sini saya sertakan sekali sedikit info2 terbaru dari penganjur FH.

Tarikh :24-26 Dec 2010

Tempat : To be Advised

Bayaran : RM15 - kalau dalam aud, $5 je kot...adeh bestnya korang-

Pendaftaran : sila layari website FH ...ada saya sediakan linknya di bawah blog. (^_^)

Wah....berita hebat ni! (^_^) hehe saya pulak yg excited. Speaker jemputan pastinya hebat2 juga. Saya akan post progress terbaru dari semasa ke semasa ye. Insya Allah. Saya sertakan sekali teaser kedua FH buat tatapan semua. Semoga semangat kamu ingin menggapai awan itu lebih tinggi dari biasa...

Don't just jump...LET's FLY HIGH!



Sedikit review tentang teaser. kebanyakan gambar2 itu lokasinya di Perth, Western Australia -tempat daku bermastautin kini...hehe- Gambar speaker dalam video diatas merupakan seorang yang amat dikenali melalui blognya Saifulislam.com dan juga bukunya "Aku Terima Nikahnya". Ustaz Hasrizal. Jadi?? What's de doubt? Throw it away and feel it urself.

FastaBiQuL Khairat (^^)v

No comments:

Post a Comment